[Typo3-UG Dutch] RTE probleempje

Ernst Baart ernst at baart.net
Tue May 25 23:09:56 CEST 2004

Ik ben nog heel groen als het op Typo3 aankomt en maar een gewone
webamateur en geen pro, dus het KISS principe is absoluut van toepassing
op mijn vragen en hopelijk ook op jullie antwoorden...
Ik heb de quickstart geïnstalleerd en de volledige getting started
doorgeworsteld ...
Alles gaat goed en werkt, behalve RTE...
RTE is nergens disabled, maar toch zie ik enkel een wit vlak zonder de
"menubalk" erboven en kan ik geen tekst ingeven. Als ik RTE disable kan
ik wel gewoon werken.
Kan iemend mij een hint geven waar ik in de fout ging of wat ik hier aan
kan doen?
Thanks
Ernst uit België