[Typo3-UG Dutch] Layout mininews

Tim Tuerlinckx tim at verzetje.be
Tue May 11 14:58:27 CEST 2004

BerichtIk gaf het volgende als advies voor Arie, omdat we geen bijlages mogen gebruiken, heb ik de afbeeldingen niet meegestuurd. Wie ze wil, laat maar iets weten.

Groetjes
Tim
Dag Arie,

je kan de eigenschappen via je template scherm aanpassen.
je moet in het template scherm wel de 'css styler' weergave kiezen (bovenaan rechts kun je dat selecteren in een dropbox, andere keuzes zijn daar o.a. constant editor,...TSobject browser.)

Nu krijg je een scherm: (zie mini 2)
daar kun je general content aanklikken en een tree zal opengaan, zoek daar de gegevens in terug van de plugin mini-news, klik op edit (potloodje). Nu kun je het font aanpassen alsook al de andere zaken die in css mogelijk zijn. (zie mini1)
Niet vergeten de wijzigingen op te slaan en cache leeg te maken!

Je kan ook gewoon in je setup (template) het volgende invullen, maar dan moet je wel de TypoScript eigenschappen kennen :-)
plugin.tx_mininews_pi1._CSS_DEFAULT_STYLE = hier vul je dan de eigenschappen in volgens TS

je kan ook via de object browser werken (nog steeds onder het template menu) zie mini3