[Typo3-UG Dutch] .tmpl files downloaden/aanpassen

Patrick Muller patrick at fenomedia.com
Wed May 5 19:42:11 CEST 2004

Hallo,

Is er een manier om de template files vanuit de BE te editen/wijzigen. Ik
heb geen FTP toegang tot te server maar wel full administrator rights vanuit
Typo3. Ik wil een paar templates aanpakken met een webeditor en ze
vervolgens weer terugzetten. Is er een manier om dit te doen.

Op de typo3 feature list wordt gewag gemaakt van een of ander geintegreerde
FTP tool in Typo3 maar die heb ik niet kunnen ontdekken in de BE.

Groet, Patrick