[Typo3-UG Dutch] Beginnen met Typo3

Stijn Gielis stijn.gielis at planetinternet.be
Tue Mar 30 18:02:49 CEST 2004

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem. Op mijn oude webserver had ik Typo3 geïnstalleerd, maar
wegens de beperkte ruimte (20 MB) ben ik van host veranderd. Helaas kan ik
op deze host Typo3 niet meer installeren... Zelfs niet na het uitspitten van
alle informatie over Typo3 op het internet. Ik vond wel personen die
dezelfde problemen hadden, maar een oplossing (die bij mij werkte) vond ik
niet. Ik weet niet meer juist wat het probleem was, maar het had iets te
maken met de versie van PHP die op mijn webserver draaide, waardoor Typo3
niet kon geïnstalleerd worden...

Ik ben dus nu op zoek naar een CMS waarvan de output volledig HTML 4.01 of
XHTML 1.0 is en voldoet aan de normen van W3C WAI Accesibility Guideluines.
Het CMS moet gebruik maken van CSS.

Kan iemand mij helpen?

Groeten,
Stijn Gielis