[Typo3-UG Dutch] Beginnen met Typo3

Stijn Gielis stijn.gielis at planetinternet.be
Tue Mar 23 17:55:21 CET 2004

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de] Namens Milan
Verzonden: dinsdag 23 maart 2004 15:47
Aan: typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
Onderwerp: Re: [Typo3-UG Dutch] Beginnen met Typo3

"Stijn Gielis" <stijn.gielis at planetinternet.be> schreef in bericht
news:mailman.2236.1080040201.32178.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
Hallo,

Ik heb juist Typo3 geïnstalleerd op mijn webserver (dummy package), en het
ziet er mij vrij complex uit. Wie kan mij helpen hoe ik aan een website
begin? Waarschijnlijk moet ik eerst een template maken of zo?

Groeten,
Stijn Gielis

Hallo Stijn,

Het beste kan je de cursussen Getting Started en daarna Modern Template
building doen. Deze kan je downloaden via http://typo3.org/1421.0.html reken
er wel op dat je minstens een maandje bezig zult zijn voor dat je het onder
de knie hebt.
Succes!

Milan

Goedendag,

Wil dat dan ook zeggen dat de personen die ermee moeten werken (kleine
aanpassingen aanbrengen) ook een maand bezig zijn om het onder de knie te
krijgen?

Groeten,
Stijn