[Typo3-UG Dutch] Import van files in Typo3

Rob De Vries rob_t3_list at kolektive.be
Wed Mar 17 19:10:28 CET 2004

hey Cris,

als ik het goed versta wil je met typo de html paginas die je reeds heb
hergebruiken?
dit kan, maar is niet de bedoeling van typo3

maak 1 main template aan waar je je content insteekt en maak dan je content
aan in typo3

typo is niet simpel en het beste is dat je eerst goed een paar manuals leest
alvorens van start te gaan

good luck

rob

news:mailman.617.1078926544.32178.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...