[Typo3-UG Dutch] Import van files in Typo3

Chris de Boer deboer at wisdom.nl
Wed Mar 10 14:50:01 CET 2004

Hallo,

Ik ben net begonnen met het opzetten van een site mbv. Typo3 en ik loop
tegen een probleempje aan.
Ik heb een groot aantal html- en tekstbestanden op het filesysteem staan.

Die wil ik eigenlijk importeren in Typo3. Ik heb getest met een paar
bestandjes die ik in de fileadim/_temp_ directory heb gezet. Als ik dan een
nieuwe pagina aanmaak en zo'n bestand selecteer en de pagina vervolgens
opsla wordt er niks getoond (een lege pagina).

Enig idee hoe ik kan oplossen? Dit moet namelijk werken in TYPO3 anders moet
ik naar een alternatief uitkijken.

Alvast bedankt,

Chris.