[Typo3-UG Dutch] Beginnersvraag

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Tue Mar 9 13:41:51 CET 2004

Bedankt Ben voor dit antwoord.

Echter is het me nog niet helemaal helder.
Als ik die nieuwe loginbox van Kasper (?) neem dan moeten daarvoor nogal wat
zaken gedaan worden,
pagina's aangemaakt, velden gevuld etc.
Dan is de stap naar "20 < tt_content.login" wel een beetje groot.
Voel je mijn moeilijkheid?

'k Ben benieuwd,

Daniel

"ben van 't ende [netcreators]" <ben at netcreators.nl> schreef in bericht