[Typo3-UG Dutch] $TCA en RTE na update

Arie de Pater arie at jubileecampaign.nl
Thu Jun 10 10:41:38 CEST 2004

Ik heb een paar weken geleden Typo3 geupdate van 3.5 naar versie 3.6.1.
Vanzelfsprekend heb ik daarbij mijn bestaande database intact gelaten.
Alles werkt behalve RTE.

Met de install-tool heb ik mijn database gecontroleerd. Table and field
definitions are OK. Ik krijg echter een hele lijst waarschuwingen als ik de
database met $TCA vergelijk.
De install tool stelt een hele lijst wijzigingen voor maar als ik op Write
to database druk krijg ik na enkele seconden exact hetzelfde scherm weer
terug. Het lijkt erop dat het dus niet lukt om naar de database te
schrijven.

Hebben de fouten in $TCA en het onbreken van RTE iets met elkaar te maken?

Hoe los ik dit op?

Arie.