[Typo3-UG Dutch] Uitdaging voor een nieuwe gebruiker

Marco van den Hooven marco at vandenhooven.net
Tue Jun 8 22:40:27 CEST 2004

Hallo mede Typo3 gebruikers/ontwikkelaars,

Voor een klant van ons ben ik bezig met een Proof of Concept van Typo3.
Nu zit ik met 1 uitdaging (lees probleem[pje]):

Ik weet dat het mogelijk is om content weer te geven tussen bepaalde datums, via start en stop. Wat de klant echter wil is dat bepaalde content tussen bijv 21:00 en 24:00 wordt weergegeven, m.a.w. naast een datum ook een tijd.
Is dit mogelijk, en zo ja hoe doe ik dat dan?

Alvast bedankt voor jullie reaktie(s)!

Marco van den Hooven
Software Engineer
Conclusion Web Development

PS Sorry wanneer dit bericht 2x doorkomt, maar ik dacht dat mijn eerste bericht vanaf het verkeerde mailadres was gestuurd.