[Typo3-UG Dutch] Inloggen Backend Dummy Pagina Quickstart

Christiaan van Bemmel c.v.bemmel at planet.nl
Mon Jun 7 22:42:41 CEST 2004

Hallo Iedereen,

Misschien een hele erge beginnersvraag, maar als ik wil
inloggen op de Backend site van mijn Dummy Page van het Quickstart 3.6.0 RC 1-2 pakket, en als ik mijn username "admin" (standaard) en het wachtwoord "password" heb ingevoerd blijft de Login pagina hetzelfde, het enige wat gebeurt is dat de ingetypte tekst (mijn username en password) verdwijnen.Mijn cookies zijn normaal ingeschakeld.
Klopt het trouwens dat het login-scherm bij dit pakket er anders uit ziet als bij de tut op http://typo3.org?
Kan iemand me helpen??

Bij voorbaat dank!
Christiaan van Bemmel