[Typo3-UG Dutch] menu

Johan van Velzen johanvv at xs4all.nl
Sat Feb 7 02:01:18 CET 2004

Ok, sorry voor mijn html, is de eerste keer, hoop dat deze beter is.

Ik heb een structuur zoals:

+ bestuur
- info
- leden
+ wedstrijden
- uitslagen
- standen
+ informatie
- contact
- spelregels

(even als voorbeeld)

Daarbij zijn de zijn de pluspunten:
Bestuur, wedstrijden, informatie de level 0 groepen. En ieder level 0 groep
heeft een aantal pagina's (level 1).

Dus bestuur heeft de sub-pagina's: info en leden

Nu heb ik het al voor elkaar dat ik in een topframe keurig alle level 0
groepen heb staan. Keurig zoals de bedoeling is. En wanneer ik op een level
0 groep druk, komt er ook keurig in mijn linkerframe de subpagina's (level
1), van de desbetreffende groep te staan. Alleen nu zou ik ook graag boven
dat lijstje van subpagina's, de naam van de hoofdgroep hebben staan. Dus als
ik boven in het menu druk op "informatie", er het volgende komt te staan in
mijn linkerframe:

+ informatie
- contact
- spelregels

Alleen hoe krijg ik de hoofdgroep (level 0) naam in mijn linkerframe?

Hoop dat het zo duidelijker is?

Alvast bedankt,

Johan