[Typo3-UG Dutch] TemplaVoila ervaringen?

Patrick Scholman p.scholman at planetinternet.be
Wed Feb 4 13:41:22 CET 2004

On 4 Feb 2004 at 11:37, Daniel Doesburg wrote:

> Hi,
>
> Wie is er al bezig geweest met het nieuwste speeltje, TemplaVoila?
> 'k Ben echt onder de indruk. Tuurlijk zitten er nog een paar foutjes in,
> maar toch . . .

Hoi,

Ik ben er op dit moment volop mee bezig. Wel een revolutionaire
verandering  ten opzichte van MTB. Ik heb nog moeite  om het
allemaal te plaatsen maar dat zal wel komen. Op dit moment ben ik
"Futuristic Template Building" aan het doorwerken. Het ziet er heel
flexibel uit! Ik ben ook benieuwd...

Patrick Scholman