[Typo3-UG Dutch] JavaScript DHTML layer menu extensie

Arco arco at appeltaart.mine.nu
Wed Dec 1 15:46:43 CET 2004

Ik kan je wel helpen aan een heel simpel html/css UL menu.
Dat kan dan inclusief templates enzo.
Op http://test.appeltaart.mine.nu/a/ staat een testmenu in een andere vorm volgens:
http://more.ericmeyeroncss.com/projects/06/
Laat maar weten of je het wat vind dan wil ik eventueel de style sheet wel aan proberen te passen dat het op die dibs site lijkt.

Arco

=?iso-8859-1?Q?Timur_=D6zcan?= wrote ..