[Typo3-UG Dutch] Typo3 onder standaard account XS4ALL

AlterNET Internet BV | Ric van Westhreenen ric at alternet.nl
Mon Aug 16 23:05:46 CEST 2004

Nog een ander punt dat mee speelt is de max. memory dat wordt toebedeeld
via php.ini. Meestal staat dat te laag. Voor een totaal overzicht van de
extensies moet deze op minstens 24 of 32 Mb staan. Ook is de vraag hoe het
limiet is ingesteld voor max upload.

Een ander punt is dat Typo3 veel kleine connecties legt naar de database.
Een goede performance wordt dan gehaald, als de instellingen voor mySQL
goed getuned staan.

Via typo3.pagina.nl staan wat linkjes naar hostingproviders.

Ric
<quote who="Guus">
> Ha Roel,
>
> Je moet bij je provider de beschikking hebben over PHP en MySQL. Volgens
> mij zit dat niet in een standaardaccount.
> Voor Typo3 heb je ook Imagemagick nodig. Dat moet je zelf installeren en
> draaien met safe mode uit. Het is de vraag of je provider dat toe staat.
> Bij mijn provider, fastnetworks, is dit wel gelukt.
>
> Groeten,
>
> Guus

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs. Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Dolhuisstraat 8-10
3311 VE Dordrecht
T.078-6351200
F.078-6352010

Zelf hoog staan in de zoekmachines? Vraag dan informatie aan via
http://www.i-marketing.nl/