[Typo3-UG Dutch] Typo3 bij demon internet

Jan Bulens jj.bulens at hccnet.nl
Fri Apr 30 14:51:37 CEST 2004

Hallo,

Wij hebben onze website bij demon ondergebracht en daar draait php in
Save_Mode. Nu heb ik de test-site geinstalleerd en dat werkt wel, maar
als ik een extension wil installeren krijg ik de melding

ERROR: Could not create extension directory
'www/test/typo3conf/ext/julle_encmailheaders/'

Als ik een nieuw logo wil installeren blijkt dat het niet weergegeven
wordt. Als ik met een ftp programma de rechten van het plaatje wil
veranderen, kan dat niet omdat de gebruiker niet dezelfde is als waarmee
ik inlog. Terwijl ik de admin-user van de backend van typo3, dezelfde
naam en password heb gegeven als die toegang(met ftp) geeft tot onze
website.

Kent iemand dit probleem?