[Typo3-UG Dutch] macinasearchbox in tweetalige site

Anna Botsvine anna_botsvine at hotmail.com
Mon Apr 26 23:51:41 CEST 2004

Hallo,

Ik zit met een probleem.
Ik gebruik macina_searcbox voor tweetalige site met 2 tree. Een probleem is
dat ik maar een pidSearchpage(zoekresultaat pagina) kan aangeven in
ext_typoscript_setup.txt(in extesion) maar bij 2 tree site heb je twee
zoekresultaten pagina's, een voor elke taal.

Waneer ik de onderstaande code voeg aan Typoscript template en niet in
extension zelf werkt het niet.

plugin.tx_macinasearchbox_pi1 {
	pidSearchpage = 30
}

Heeft iemand misschien hetzelfde probleem ooit tegengekomen. Wat doe ik hier
verkeerd? Ik zit al zo lang mee en ik weet het echt niet wat ik moet doen:(

Alvast bedankt,
Anna