[Typo3-UG Dutch] Quickstart

Milan milan at nee.geen.spam.selwerd.nl.nospam
Sat Apr 17 16:41:23 CEST 2004

"AlterNET Internet BV | Ric van Westhreenen" <ric at alternet.nl> schreef in
bericht
news:mailman.1128.1082210991.241.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
mmm... ik denk dat je hier een probleem hebt gekregen door de specifieke
aanpassingen die je bij de installatie hebt verricht. De Getting Started
gaat uit van een standaard reeks van handelingen, en niet de zaken die je
hieronder aan het doen bent geweest.

Hier ligt naar mijn idee ook de oorzaak van je probleem. Quickstart werkt
prima als je de handleiding uit de Getting Started volgt.

Tenzij je provider uit veiligheidsoverwegingen php bestanden suexec
uitvoert, dan worden bepaalde waardes op een andere manier doorgegeven en
dan werkt typo3 niet.

Misschien is de kortste klap wel gewoon verhuizen naar een provider die
typo3 ondersteunt zonder aanpassingen te hoeven doen.

Milan