[TYPO3-UG Denmark] Næste user group

Kristian Storm Jørgensen ksj at typoconsult.dk
Wed Nov 4 11:54:58 CET 2015

Kære TYPO3 Community,

Jeg vil lige minde om, at vi afholder usergroup i næste uge - tirsdag d.
10. november kl. 19:00. Det er i øvrigt samme dag hvor version 7 LTS bliver
released. Vi får bl.a. besøg af vores svenske kollegaer fra Pixelant.

Agendaen er følgende:

1) Bag om implementeringen af Typo3.dk - fokus på performance (v/Claus
Harup)
2) Version 7.5 (v/Søren Malling)
3) TYPO3-KIT - a preconfigured package to community using TYPO3 Themes
module (v/Robert Lindh)
4) Nyt om leverandørforeningen (v/Jakob Nielsen)

Dem der endnu ikke har tilmeldt sig T3UG må gerne gøre det her:
http://typo3.dk/t3ug/naeste-t3ug/

--
Med venlig hilsen / Best Regards,
Kristian Storm-Jørgensen, Direktør/CEO