[TYPO3-UG Denmark] Problem med RTE.default.contentCSS og block/text-style

Lasse Enø Jensen lasse_enoe at hotmail.com
Mon Oct 27 13:46:03 CET 2014

Hej

Jeg har lidt problemer med TYPO3 CMS 6.2.4 og RTE.default.contentCSS

Jeg har indsat nedenstående i min root page PageTS sektion:
RTE {
    default {
          # link to site css stylesheet
          contentCSS = EXT:site/Resources/Public/Stylesheets/RTE.min.css
    }
}

Stylen bliver fint tilføjet teksten som ønsket men nu virker blockstyle og textstyle ikke samt style listen på tabeller?
Udkommentere jeg 'contentCSS = EXT:site/Resources/Public/Stylesheets/RTE.min.css' virker det hele fint igen.
Er der noget jeg mangler i ovenstående?