[TYPO3-UG Denmark] Alternativ løsning til tcamanipulate?

Trine Buhl mail at trinebuhl.dk
Sat Oct 18 01:09:43 CEST 2014

Hej

Jeg har et par websites som skal opgraderes til 6.2, og hvor jeg til
tt_news har anvendt tcamanipulate til at omdøbe backend labels og at
tilpasse faneblade ved oprettelse af mail.

Men tcamanipulate er desværre ikke kompatible med TYPO3 v.6.x.

tt_news kører både som nyhedsmodul og i en tilpasse form. Det er derfor
vigtigt at jeg kan ændre backend labels/tabs blot for en specifik
sysfolder.

Findes der i v.6.2 en anden metode til at løse opgaven?

Hilsen Trine