[TYPO3-UG Denmark] Kan ikke login i BE på 6.2.5

Karsten P webdesign.karsten at gmail.com
Tue Oct 7 16:46:12 CEST 2014

Hej

På min egen dev server, er sat et 6.2.5 system op, hvor alt køre fnt.

Det er uploadet til webhotellet, og derefter er det ikke muligt at logge
ind via BE.

På webhotellet har jeg nu (for at teste) 2 systemer kørende i subfolders
et med 6.1 og et med 6.2. Jeg kan godt logge ind på 6.1 (dog kun uden
rsa)men ikke på 6.2 ,samme opsætning på begge systemer. Har prøvet flere
forskellige php versioner fra 5.3 til 5.5

Nogle bud....

mvh
Karsten