[TYPO3-UG Denmark] Problemer med direct_mail og indholds styling i TYPO3 6.2.4

Lasse Enø Jensen lasse_enoe at hotmail.com
Tue Jul 15 13:51:32 CEST 2014

Hej alle sammen
Jeg sidder og kæmper lidt med et site der gøre TYPO3 6.2.4 og direct_mail 4.0.0. Det er ikke første gang jeg sætte denne ext op men er dog løbet ind i et lidt støre problem med de nye versioner.
Førhen i tiden har jeg blot haft inkluderet den ældste CSS Styled Content der var tilgængelig (eksempelvis: CSS Styled Content TYPO3 v3.8). Dette medføre at alt indhold bliver *stylet* i tabeller og derved virker super fint til nyhedsbreve (Da CSS float mm. ofte ikke virker i div. mail klienter der i blandt Outlook).
Problemet er bare at man ved udgivelsen af den nye version af TYPO3 6.2.4 har valgt at fjerne alle de gamle "CSS Style Content" skabeloner efter version 4.5.0 hvilket vil sige at der ikke længere findes en tabel baseret skabelon i TYPO3.
Jeg tænker at man muligvis kan hente de gamle skabeloner fra TYPO3 6.1.X men ved ikke helt om det er den rigtige fremgangsmåde/bedste løsning? Hvad gør i andre? har i nogen forslag?