[TYPO3-UG Denmark] problemer med at vise æøå

Lasse Enø Jensen lasse_enoe at hotmail.com
Sat Jan 18 23:36:36 CET 2014

Hej Casper
Personligt har jeg ingen erfaring med convert2utf8 - har heller aldrig haft brug for sådanne en extension.
Problemer med ÆØÅ ligger som regel i ens valg af charset eller mangle der på.
Er det en gammel TYPO3 problemet lige er opstået i (Eventuelt efter en update) eller er det en ny installation der driller dig?
Der findes mange løsninger på charset problemer og det kunne derfor være rart at kende lidt mere til dit specifikke problem:)

Mvh. Lasse