[TYPO3-UG Denmark] Problemer med sr_feuser_register i Firefox og Google Chrome

Lasse Enø Jensen lasse_enoe at hotmail.com
Tue Feb 18 10:14:39 CET 2014

Hej Liste,

Jeg har for nyligt opdateret en kunde fra TYPO3 4.2 til TYPO3 4.7. Alt* virker og det har i bund og grund gået ganske smertefrit.
Dog har kunden opdaget at registrerings delen ikke virker mere i Firefox og Google Chrome.

Ved udfyldelse af formularen og derefter submit opdateres siden blot og man står med en blank formular hvor der burde havde været et preview af de indtastede data´er.

Jeg har læst at en del andre har haft problemer med manglende token i formularen (tx_srfeuserregister_pi1[token]) men den har jeg, faktisk 2 gange - har undersøgt om dette kan havde en betydning på tværs af browsere (Om Firefox og Chrome sender den som et array og IE og Safari som en string) men alle browsere sender den som en string - overskriver forrige definerede værdi.

Ligeledes har jeg læst at enkelte har oplevet problemer med RealURL og sr_feuser_register. Har prøvet at deaktivere RealURL men dette fjerner ikke mit problem desværre.

I alle ovenstående tests har jeg haft slettet alle midlertidige filer (cache) på såvel på serveren og i mine browsere.

Er der andre der har oplevet denne eller ligene fejl eller som måske har et input til hvad fejlen kan være?

Versionen af sr_feuser_register er 3.0.2

På forhånd tak