[TYPO3-UG Denmark] SSO Single Sign-On

Karsten P webdesign.karsten at gmail.com
Sat Apr 19 16:27:13 CEST 2014

Hej Søren

Har kigget lidt på den, men den opfyldte ikke lige det jeg havde behov for.
Men jeg fandt "SMFv2 Authentication Service"
som næsten virker som jeg vil have det, det eneste som er problemet er
de 2 systemers (Typo3 og SMF) kryptering af password, hvis jeg hacker
lidt i SMF koden kan jeg godt få den til at smide et password videre til
fe_user tabellen, men hashen (md5 sha1 med salt)kan jeg ikke umiddelbart
bruge i typo3 så kan ikke få det til at virke 100%

Har ikke roddet så meget med hash før, så  måske er det mig som ikke
laver det rigtigt..

Karsten