[TYPO3-UG Denmark] Implementering af webshop

Robert Littauer littauer at visionteam.dk
Thu Sep 12 10:21:42 CEST 2013

Jeg vil give Jacob ret. Dog vil det kræve en del tid, så når du siger lille
så er det antal produkter men tidsmæssigt vil det tage noget tid.

Med venlig hilsen / Best Regards
Robert Littauer
CEO & Project Manager
···
Vision Team ApS - Solide webløsninger siden 1997
Ordrupvej 114
2920 Charlottenlund
Tlf.: + 45 70 25 85 55
www.visionteam.dk