[TYPO3-UG Denmark] Finde aktuelt sprog i fluid

Aske Ertmann aske at moc.net
Mon Sep 9 10:41:46 CEST 2013

Hej Jeppe

Det ser også helt fint ud for mig, dog kunne jeg se en potentiel fejl da du skrev stien til dit template. Det er nemlig en partial og man skal selv sørge for at sende variable med, dette gøres med arguments="{L: L}" eller arguments="{_all}" (nyere Extbase versioner). Dette er en fejl har ofte har set folk lave, så kunne evt. være det.

Så prøv at flytte din debug til hoved templaten eller sørg for at assigne værdien til partialen.

Hilsen Aske