[TYPO3-UG Denmark] upgrade til ver 6.1.1.

Peder Høy Kristensen phiskit at gmail.com
Thu May 30 14:04:21 CEST 2013

Hej igen,

Jeg gik det lidt efter i sømmene og fandt en fejl i opsætningen af maag_ranomdimages. Det var så simpelt, at jeg skrev en forkert sti ind til de billeder, der skal vises. Sært, at det kan få hele systemet til at gå i sort (= blank skærm), men det kan det altså. Nu virker ext igen - som den i øvrigt gør på adskillige websites, jeg har under mine vinger.

Venlig hilsen / Best Regards
Peder Høy Kristensen