[TYPO3-UG Denmark] Blank skærm ver 6.1.0

Peder Høy Kristensen phiskit at gmail.com
Fri May 17 16:22:28 CEST 2013

Hej, jeg opbyggede et nyt site på en midlertidig url med TYPO3 ver 6.1.0. Det forløb fint, og sitet fungerer fint. Men da jeg så flyttede det til den rigtige url, tilrettede databaseoplysninger i LocalConfiguration.php, satte korrekt ejerskab på serveren og korrekte fil- og mapperettigheder (chmod) osv., var det slut med festen. Både i back- og frontend er der bare en blank skærm. Hvad kan der være galt? Skal fil- og mapperettigheder sættes anderledes i ver 6.1.0 end tidligere, skal der rette på flere variabler i LocalConfiguration.php, eller hvad kan det være?

Venlig hilsen / Best Regards
Peder Høy Kristensen