[TYPO3-UG Denmark] Label sammensat af 2 forskellige felter.

Jeppe Donslund jeppe at originalen.com
Wed May 1 11:15:27 CEST 2013

Hej

Jeg sidder og roder med noget Extbase extension udvikling og puha jeg
synes ikke det er nemt at få hul på.

Jeg har to Model Objects med en relation imellem (n:1)
I Backend opretter jeg et produkt og relationen giver mig mulighed for
at oprette kombinationer af størrelse og farver på disse produkter.
Når jeg har oprettet en kombination og gemmer for kombinationen navn
efter eks. størrelse. Jeg vil gerne have den vist som "Størrelse - Farve".

Er det muligt og giver det overhovedet mening?

MVH
Jeppe Donslund