[TYPO3-UG Denmark] TYPO3 ver 6.x - meget få kompatible extensions

Peder Høy Kristensen phiskit at gmail.com
Sat Mar 30 23:41:10 CET 2013

Hej, Søren.
Tak for henvisningen til den liste. Jeg tjekkede lige, hvilke af de extensions, jeg sædvanligvis bruger, der er på listen. De er der simpelthen alle som én. Med mindre de opdateres, bliver det meget besværligt fortsat at manøvrere med det ellers så supergode typo3. Jeg har haft forespørgsler ude hos et par af udviklerne. De vil ikke bruge tid det, men måske andre kompetente udviklere kunne få lyst ...
Jeg vil se nærmere på det med templates, men der skal virkelig meget til at få mig til at forlade de css-baserede templates, jeg har strikket sammen og længe har anvendt i diverse variationer.

Venlig hilsen
Peder HK