[TYPO3-UG Denmark] TYPO3 ver 6.x - meget få kompatible extensions

Peder Høy Kristensen phiskit at gmail.com
Sat Mar 30 19:45:11 CET 2013

Det er måske ikke særlig passende at komme med denne bemærkning fra en, som (endnu) ikke selv er i stand til at lave extensions. Men tillad mig alligevel dette hjertesuk: Det er fint at få en ny og spændende ver 6.x lanceret, men hvad kan det nytte, når der stort ikke findes nogen extensions, som fungerer sammen med den? Enten må vi for en meget lang tid blive hængende ved den meget velfungerende ver 4.7.10 … eller finde helt andre græsgange.

Jeg kunne ønske mig, at nogle af jer, som har indflydelse på tingene, gør lidt for, at alle extensions i repository bliver forsynet med en lille markør, som viser hvilken version af TYPO3 de er kompatible med. Er det ikke muligt? Som det er nu, kan man afprøve en meget lang stribe af de gode gamle extensions og ende med, at ingen af dem kan anvendes. Det er ikke godt!

Undskyld dette hjertesuk, men lidt mere brugervenlighed kunne kort sagt være velgørende.

Venlig hilsen
Peder H Kristensen