[TYPO3-UG Denmark] Vise billeder i egen extension (Extbase/Fluid)

"Søren Andersen" hacksaw at zpeed.dk
Wed Mar 27 22:26:23 CET 2013

Hej Jeppe

Nu er jeg ret ny i Extbase Fluid også, så det er ikke sikkert mit svar er
særlig godt.

Du skriver du har en kommasepareret liste med filnavne.

Derfor ville jeg benytte mig af den extension der hedder "vhs", declare
den i template med namespace "v" og så gøre som følger:
<v:iterator.explode content="{filenames}" glue="," as="filename">
<f:image src="{f:uri.resource(path:'sti/til/billeder/{filename}')}"
width="200" height="150" />
</v:iterator.explode>

Med venlig hilsen
Søren Andersen