[TYPO3-UG Denmark] Lightbox til TYPO3 ver 6.x

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Sun Mar 24 08:58:46 CET 2013

Hej Peder,

Har du læst om der er en fejlbesked i din error log ? Måske pmkshadowbox
bruger en funktion som ikke længere er tilgængelige i TYPO3 6.0 - det vil
du højst sandsynligt også kunne se i den installation du havde inden du
opgradere til 6.0 (se efter "depracationlog" i typo3conf mappen.

Mvh

Søren Malling

Twitter: twitter.com/sorenmalling