[TYPO3-UG Denmark] Scheduler vil ikke køre selv

Martin Aarhof martinprikaarhof at gmail.com
Thu Mar 14 08:04:36 CET 2013

On 13-03-2013 17:47, Jakob Nielsen - T3CMS wrote:
> jeg tænker one.com måske har nogle sjove begrænsninger i forhold til
> openbasedir restrictions eller ikke accepterer kald til .phpsh
> se evt: http://youtrack.jetbrains.com/issue/WI-7503

Det er også mit bud.
Men så kommer jo den store bombe - det burde være muligt at køre
cronjobbet udenom phpsh.

Lave en frontend extension, smide den på en skjult side - også kalde den
side via http - derved er man ude over at skulle køre igennem cron. Det
burde kunne lade sig gøre.

Selvfølgelig vil cronjobbet så også være muligt at udføre for alle
mennesker, men sådan er det jo bare.

Kunne være man skulle lave sådan en extension i weekenden, imens
tømmermændene banker ;-)