[TYPO3-UG Denmark] Hjælp - kan nu ikke logge ind i BE

Jakob Nielsen - T3CMS typo3 at t3cms.dk
Wed Jun 19 13:37:53 CEST 2013

mente [BE][cookieDomain] =
men hvis BE er tom så bruger den vist SYS...

og så skal du tjekke under
[BE][loginSecurityLevel] = superchallenged
eller at den i hvert fald ikke står til "rsa", men default er
superchallenged

Det kunne have noget med encryption at gøre og md5 men hvis din nye admin
user som du opretter i installltool heller ikke virker så tror jeg ikke dit
problem er relateret til det.

Bliver der overhovedet skrevet noget i din beuser_session tabel?

Best regards - Venlig hilsen

Jakob Raaschou Nielsen
TYPO3-konsulent - T3CMS.dk