[TYPO3-UG Denmark] blank skærm efter flytning til andet bibliotek

Peder Høy Kristensen phiskit at gmail.com
Tue Dec 17 17:01:56 CET 2013

Hej, igen.

Jeg henvendte mig til webhotellet. De vasker hænderne og siger, at de ikke kan finde fejl på serverens opsætning. På serverens administrationspanel forsøgte jeg så at kopiere sitet til root i stedet for at flytte det … og det hjalp. Fejlen ser altså ud til at ligge i administrationspanelets flytte-funktion. Surt, men nu gider jeg ikke at græde mere over spildt mælk (e.g. arbejdstid).

Venlig hilsen / Best Regards
Peder Høy Kristensen