[TYPO3-UG Denmark] Problemer med at flytte et større website til anden server - TYPO3 vert 6.1.3

Jakob Nielsen - T3CMS typo3 at t3cms.dk
Sat Aug 17 12:11:03 CEST 2013

hurtig test af det ikke er noget rod med kryptering/md5 sjov, er at du laver
en ny admin bruger via install tool og ser om du kan logge ind med den.
jeg har tidligere prøvet at flytning til anden server gjorde beuser
passwords ikke virkede og skulle sættes igen i BE på hver bruger, men en ny
admin user lavet i install tool kunne bruges.

endvidere tjek lige at der ikke er sat et BE cookie domain i installtool til
testserverens domæne...

Best regards - Venlig hilsen

Jakob Raaschou Nielsen
TYPO3-konsulent - T3CMS.dk