[TYPO3-UG Denmark] Hjælp til Scheduler

Kim Holberg Andersen kim at crewcut.dk
Sun Aug 4 18:13:21 CEST 2013

Jeg har kun brugt BE modulet. Manuelt kan den godt aktivere en task,
men den starter ikke automatisk.

Jeg bruger DC Media i Odense og kan via deres kontrolpanel (Plesk)
opsætte et cronjob, men hvis jeg har forstået Scheduler ret, burde
den kunne køre automatisk.

Hvis du har nogen forslag er jeg meget taknemmelig.

Hilsen,

Kim