[TYPO3-UG Denmark] Imagescroller extension

Martin Aarhof martinprikaarhof at gmail.com
Mon Apr 8 13:02:36 CEST 2013

On 26-03-2013 22:47, Ulrik Pedersen wrote:
> Så fik Jakob skovlen under udfordringen.
>
> grunden til det ikke virkede var fordi typo3 default max width på 600px
> slog igennem
>
> I template blev i stedet angivet følgende:
>
> *styles.content.imgtext.maxW = 1200*

Jeg har ret ofte tænkt om den overhovedet er noget værd mere...
For det første, så får iphones/ipad/dobbelt pixel pr pixel device - ja
så viser de jo 2 pixels pr pixel, "retina" - dvs. at billeder ser så
dårlige ud hvis de vises i korrekt størrelse - men hvis de er dobbelt
størrelse så ser de knivskabe ud.