[TYPO3-UG Denmark] Problemer med mail på TYPO3 ver 4.7.4

Jakob Raaschou Nielsen - T3CMS.dk typo3 at t3cms.dk
Tue Sep 18 17:05:39 CEST 2012

substituteOldMailAPI var vist kun i tidligere versioner end 4.7.....
men den er god at huske hvis man f.eks på et 4.5 site bruger commerce eller
sr_fe_userreg

om du bruger mail eller smtp som "transport" burde faktisk ikke betyde det
store, men mindre du ikke har sat -f parametren via htaccess eller vhost
conf
mener også du kan sætte den i installtool.

Jeg tænkte du måske ikke fik mailen igennem pga SPF, men hvis du har testet
med samme mail via smtp så burde det være det samme...

Best regards - Med venlig hilsen

Jakob Nielsen
Typo3-konsulent - T3CMS.dk