[TYPO3-UG Denmark] Lydproblemer - endnu en gang

Lasse Enø Jensen lasse_enoe at hotmail.com
Mon Oct 15 17:42:01 CEST 2012

Hej Peder

Jeg kan desværre ikke se den vedhæftede fil - tro det skyldes en filtrering via listen her.
Jeg vil gerne tage et kig på det hvis det er okay med dig, lover ikke at jeg kan løse det, men 4 øjne plejer at være bedre end 2:)

Det vil selvfølgelig kræve et administrator password - Du kan prøve at fange mig på min privat mail lasse_enoe at hotmail.com også kan jeg prøve at give det et forsøg i morgen.

Skriv hvis du er interesseret - det koster ikke noget:)

Mvh.

Lasse Enø

Sendt fra Windows Mail