[TYPO3-UG Denmark] Brugergruppe møde 29. marts - Domain Driven Design med Extbase og Fluid

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Tue Mar 20 09:53:54 CET 2012

Hej,

Igen kan vi byde på et et brugergruppemøde :)

29. marts har vi en hel aften fyldt med Domain Driven Design.

I kort træk handler Domain Driven Design om at arbejde med et
specifikt domæne hos en kunde (f.eks. en varer som bliver levet) og
der udfra skabe flere domæne, i stedet for en stor tabel med en masse
uigennemskuelige felter!

For en dybere forklaring anbefaler jeg klart den her artikel, som
beskriver det kort og præcist

http://domaindrivendesign.org/resources/what_is_ddd

Henrik Møller fra Shopbox (som også lægger lokaler til) holder
oplægget med udgangs punkt i en butiks situation, og hvordan det
håndteres på Domain Driven Design manér!

Du kan tilmelde dig her

http://www.typo3danmark.dk/nyheder/artikel/t3ug3-ddd-og-extbasefluid-udvikling-38/

Arrangementet er ved Shopbox (http://shopbox.com/home/)

Shopbox ApS
Gothersgade 42
1123 København K

Har du en bruger på Facebook, kan du følge med i TYPO3 Danmarks
aktiviteter på siden

http://www.facebook.com/typo3dk

"like" den (åh, bryder mig ikke om det ord!) og del den med andre og
vær med til at skabe synlighed om TYPO3 Danmark.

På facebook kan du også tilmelde dig den her event

http://www.facebook.com/events/104315939698523/

Og glem nu ikke Twitter

https://twitter.com/#!/typo3dk

Nok om sociale medier! :-)

Glæder mig til at vi ses i det virkelig liv, den 29. marts!

Cheers!

Søren Malling

Twitter: twitter.com/sorenmalling