[TYPO3-UG Denmark] Menu 'hopper' ud af valgt sprog

Kim Holberg Andersen kim at crewcut.dk
Sun Mar 11 16:54:28 CET 2012

Hej,

På min side har jeg to sprog - Engelsk (default) og dansk (uid 5)

Når jeg vælger dansk i language menuen, oversætter den korrekt
alle menu headers. Men når jeg trykker videre i menuen, springer
den tilbage til engelsk. (har indsat dansk indhold på siderne og
oprettet alternativ sprog på siderne). Kan se i adressefeltet at
den ikke længere skriver 'index.php?id=72&L=5'men defaulter til
'index.php?id=72'

Nogen der ved hvad jeg skal ændre i setup eller lign.??

Hilsen

Kim Holberg Andersen