[TYPO3-UG Denmark] Unoeuro og ImageMagick

Jeppe Donslund jeppe at donslund.net
Tue Jan 31 21:26:52 CET 2012

Nej, jeg tror ikke du skal så GDlib fra.

Mine indstillinger er:

ImageMagick enabled:    1
ImageMagick path:    /usr/local/bin/safe/ ()
ImageMagick path/LZW:    /usr/bin/ ()
Version 5/GraphicsMagick flag:

GDLib enabled:    1
GDLib using PNG:
IM5 effects enabled:    0 (Blurring/Sharpening with IM 5+)
Freetype DPI:    72 (Should be 96 for Freetype 2)
Mask invert:    (Should be set for some IM versions approx. 5.4+)

File Formats:    gif,jpg,jpeg,tif,tiff,bmp,pcx,tga,png,pdf,ai

Og Scaling images i testmenuen nederst virker ikke?

Og du rettede arg til cmd 2 steder i den nedennævnte fil?

MVH
Jeppe