[TYPO3-UG Denmark] 2 gange af alt på andet sprog

Martin Aarhof martinprikaarhof at gmail.com
Fri Feb 10 17:27:14 CET 2012

On 10-02-2012 14:37, Tomas Norre Mikkelsen wrote:
> Hej,

> Jeg tror du skal kigge på følgende options:
>
> config.sys_language_overlay
> config.sys_language_mode

Disse er sat til
sys_language_overlay = content_fallback
sys_language_mode = default

(jeg har også prøvet strict i mode)

content_fallback ser jeg som det eneste rigtige.
Hvis content ikke er oversat, så skal det falde tilbage til default
sproget, hvilket virker fint.

Jeg henter iøvrigt de ting i venstre kolonne med

lib.leftContent = CONTENT
lib.leftContent.table = tt_content
lib.leftContent.select {
     pidInList =  27
     orderBy = sorting
}

Det jeg synes er underligt er at det er det samme sprog 2 gange, og ikke
default sprog, valgt sprog, default sprog, valgt sprog osv.