[TYPO3-UG Denmark] tt_news giver blank skærm i ver. 6.0.0

Aske Ertmann aske at moc.net
Fri Dec 7 12:46:12 CET 2012

Hej Peder

Desværre er tt_news ikke blevet opdateret til 6.0 og bliver det heller ikke så vidt jeg ved. I stedet er der kommet en ny og forbedret extension til nyheder kaldet news, baseret på Extbase. Der er en række extensions som ikke virker i 6.0 da der ikke har været folk med interesse til at opdatere dem og deres oprindelige "caretakers" ikke har brugt tid til det. Ved at det bl.a. også drejer sig om tt_address. Der har været lidt diskussion om deprecation strategien har været fulgt i forbindelse med version 6.0 i kerne mailing listen, og så vidt jeg kan forstå har den været overholdt.

Hilsen Aske
MOC A/S