[TYPO3-UG Denmark] Backend for ver. 6.0.0 er blank skærm

Aske Ertmann aske at moc.net
Fri Dec 7 10:05:39 CET 2012

Grunden til at det er løsningen er at 6.0 har introduceret en ny caching strategi. Førhen blev der skrevet temp_CACHED_*_ext_localconf.php og temp_CACHED_*_ext_tables.php i typo3conf mappen, som udgjorde en slags cache for ext_tables og ext_localconf, og heri opstår indimellem php syntax fejl som giver en blank side. I 6.0 er der bl.a. introduceret kode cache, og denne kode cache bliver lagt i typo3temp, hvilket også giver mening. Det betyder dog at hvor man før kunne fjerne typo3conf/temp* for at løse problemet skal man nu fjerne typo3temp/Cache*.