[TYPO3-UG Denmark] version 6.0.0 - synlige spalter i backend og extension 'medier'

Henrik Urlund henrik at urlund.com
Wed Dec 5 17:37:45 CET 2012

Jeg går ud fra at du mener "mod.SHARED.colPos_list", hvis du laver en
søgning på Google "mod.SHARED.colPos_list typo3 6.0" vælger det første
resultat på listen vil du få følgende svar på dit spørgsmål:

"True, the setting is not taken in to account. This setting has
actually been replaced by the concept of the backend layouts. If you
need less columns you simply create a backend layout for that."

Ergo, lav et backend layout på pageroot, og vælge det i "Page
Properties" > "Appearance", under backend layout.

/Henrik